WARSZTATY - ŚWIATŁO W OKU - vol. 4 - poziom PODSTAWOWY
terminy: 22 lutego (sobota)
czas trwania: 09:00 - 17:30
dla kogo: DLA TWÓRCÓW FOTO / VIDEO / CC / UGC
poziom: PODSTAWOWY
liczba uczestników: 3 - 12
model/modelka: BRAK / nie dotyczy
wyżywienie: zimne przekąski + lunch + napoje, kawa, herbata
wymagania sprzętowe: BRAK
prowadzący: Jakub Woźniak // portfolio: www.jakubwozniak.com
opis spotkania/zagadnienia:
- skrótowe przypomnienie podstaw fotografii
- BHP pracy na planie (bezpieczeństwo ludzi / bezpieczeństwo sprzętu)
- podstawy osprzętowe dla światła: statywy, gripy, fajki, flagi
- podstawy sprzętowe lampy błyskowe (różne systemy)
- podstawy sprzętowe lampy LED (panele / główki)
- nadajniki/wyzwalacze
- modyfikatory
- podstawowe setupy oświetleniowe
- ustawianie światła krok po kroku
- zagrożenia dla efektu przy pracy ze sztucznym światłem
- omówienie światła ze zdjęć z portfolio prowadzącego
o prowadzącym:
Jestem absolwentem Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej
Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi, kierunek Fotografia na Wydziale Operatorskim.
Zajmuje się fotografią reklamową i fotografią mody oraz tworzę krótkie formy filmowe.
Dotychczas realizowałem zlecenia m.in. dla takich marek jak:
L’Oreal, Maybelline, Estee Lauder, GoldenRose, IKEA, Pepsi, Red Bull, Ferrero, Saska, Eveline, Metaxa, Polpharma, Shell, Somersby, Allegro, Ceramika Paradyż, Clinique, Kaufland, Kemon, Kerastase, Kubota, Miss Sporty, Monnari, mBank, ACER, Fujitsu, Semilac.
więcej info w BIO na stronie: https://www.jakubwozniak.com/o-mnie
HARMONOGRAM DNIA:
9:00 - spotkanie uczestników w OKU studio
9:05 - 9:30 - wspólne zapoznanie
9:30 - 10:15 - przypomnienie podstaw fotografii
10:20 - 13:20 - wprowadzenie do pracy ze światłem sztucznym (błyskowe / LED)
13:20 - 13:50 - przerwa lunchowa
13:50 - 14:30 - kontynuacja zagadnień teoretycznych
14:35 - 16:55 - działania praktyczne z oświetleniem
17:00 - 17:30 - dodatkowy panel Q&A
KOSZT / WARUNKI:
894,00 zł netto (1099,62 zł brutto)
Powyższa cena uwzględnia / zawiera:
- koszt 8h warsztatów z oświetlenia (wiedza, materiały dydaktyczne)
- zimne przekąski, napoje, lunch
- koszt wynajmu przestrzeni, sprzętu itp.
- ubezpieczenie Uczestników na planie
Powyższa cena nie uwzględnia / nie zawiera:
- kosztów dojazdu uczestników
- kosztów ew. noclegów uczestników
Nie ma możliwości wystawienia rachunku / faktury bez VAT.
Zarówno dla Firm jak i Osób Prywatnych mamy możliwość wystawienia TYLKO FAKTUR VAT 23%
REZERWACJA MIEJSCA NA DANY TERMIN (SLOT CZASOWY) NASTĘPUJE DOPIERO PO OPŁACENIU FAKTURY PRO-FORMA W STAŁEJ KWOCIE 350 ZŁ NETTO (430,50 ZŁ BRUTTO).
POZOSTAŁA CZĘŚĆ PŁATNA NA 14 DNI PRZED TERMINEM PLANOWANEGO SPOTKANIA.