top of page

Jakościowe materiały pod e-commerce // zdjęcia / video produktowe
organizacja, światło, optyka, AI (racjonalne zastosowanie)

terminy: 16 marca (niedziela)

czas trwania: 09:30 - 17:00


dla kogo: DLA TWÓRCÓW FOTO / VIDEO / CC / UGC

poziom: ŚREDNI
liczba uczestników: 3 - 12
model/modelka: w drugiej części warsztatów

wyżywienie: zimne przekąski + lunch + napoje, kawa, herbata
wymagania sprzętowe: możesz (nie musisz) wziąć własny sprzęt - aparat/kamera+obiektywy
prowadzący: Jakub Woźniak // portfolio: www.jakubwozniak.com

opis spotkania/zagadnienia:

Podczas warsztatów omówimy (i wdrożymy!) kluczowe zagadnienia związane z tworzeniem WYSOKIEJ JAKOŚCI materiałów wizualnych na potrzeby e-commerce, zarówno zdjęć, jak i wideo produktowego. Skupimy się na efektywnej organizacji pracy, wyborze odpowiedniego oświetlenia i optyki, a także omówimy praktyczne techniki osiągania profesjonalnych efektów wizualnych. Szczególną uwagę poświęcimy analizie, jak wybrać odpowiednie miejsce do realizacji – studio lub lokację – oraz jak najlepiej je przygotować pod kątem technicznym i estetycznym. Nauczymy się umiejętnie ustawiać oświetlenie, które umożliwi równoległą pracę nad materiałami foto i wideo, zapewniając spójność i wysoką jakość efektów. Poruszymy również temat racjonalnego wykorzystania narzędzi opartych na AI, które mogą wspierać proces tworzenia oraz postprodukcji materiałów. W końcowej części warsztatów zajmiemy się analizą workflow oraz wskazówkami pozwalającymi na optymalizację jakości i efektywności realizacji.

Praca praktyczna (w kadrze): z produktem małym, dłonią modela/modelki, modelem/modelką, dużym produktem/gabarytem.

 

o prowadzącym:
Jestem absolwentem Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej
Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi, kierunek Fotografia na Wydziale Operatorskim.

 

Zajmuje się fotografią reklamową i fotografią mody oraz tworzę krótkie formy filmowe.
 

Dotychczas realizowałem zlecenia m.in. dla takich marek jak:
L’Oreal, Maybelline, Estee Lauder, GoldenRose, IKEA, Pepsi, Red Bull, Ferrero, Saska, Eveline, Metaxa, Polpharma, Shell, Somersby, Allegro, Ceramika Paradyż, Clinique, Kaufland, Kemon, Kerastase, Kubota, Miss Sporty, Monnari, mBank, ACER, Fujitsu, Semilac.

 

więcej info w BIO na stronie: https://www.jakubwozniak.com/o-mnie

aaa3.jpg

HARMONOGRAM DNIA:

9:30 - spotkanie uczestników w OKU studio

9:35 - 9:50 - wspólne zapoznanie

9:55 - 10:35 - przypomnienie podstaw wybranych zagadnień foto / video / sprzęt

10:40 - 13:15 - organizacja/planowanie, światło, optyka

13:20 - 13:50 - przerwa lunchowa

13:50 - 14:05 - wprowadzenie do pracy z Modelem/Modelką

14:10 - 16:00 - praca na planie foto/video

16:05 - 16:35 - zastosowanie narzędzi AI

16:40 - 17:00 - omówienie efektów / panel Q&A

KOSZT / WARUNKI:
1219,00 zł netto (1499,37 zł brutto)

Powyższa cena uwzględnia / zawiera:
- koszt 7h warsztatów
- zimne przekąski, napoje, lunch
- koszt wynajmu przestrzeni, sprzętu itp.
- wynagrodzenie Modela/Modelki
- koszt wypożyczenia stylizacji
- ubezpieczenie Uczestników na planie


Powyższa cena nie uwzględnia / nie zawiera:
- kosztów dojazdu uczestników
- kosztów ew. noclegów uczestników


 

 

Nie ma możliwości wystawienia rachunku / faktury bez VAT.
Zarówno dla Firm jak i Osób Prywatnych mamy możliwość wystawienia TYLKO FAKTUR VAT 23%

REZERWACJA MIEJSCA NA DANY TERMIN (SLOT CZASOWY) NASTĘPUJE DOPIERO PO OPŁACENIU FAKTURY PRO-FORMA W STAŁEJ KWOCIE 350 ZŁ NETTO (430,50 ZŁ BRUTTO).

POZOSTAŁA CZĘŚĆ PŁATNA NA 14 DNI PRZED TERMINEM PLANOWANEGO SPOTKANIA.

bottom of page